Gastenboek

  • 07-12-2019 - Bedankt Nancy! De spullen waren goed verpakt en ik ben...  lees meer
  • 26-11-2019 - zeer fijne service, prachtig karaf met glazen en dan ook...  lees meer
  • 25-09-2019 - Zeer leuke site om zo maar is doorheen te snuffelen. lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Wat als?

Hier vindt u een antwoord op veelgestelde vragen.

Wat als ik mijn bestelling verstuurd heb naar Toen en Terug, maar geen bevestigingsmail ontvang?

Kijkt u even bij uw “ongewenste mails”, soms gebeurt het dat u daar mijn mail terugvindt.

Toch niet?! Dan is er vast iets misgelopen, gelieve dan een mailtje te sturen via het contactformulier of u mag natuurlijk ook altijd telefoneren:

Tel: 058 62 00 09 of 0496 79 85 39

Wat als u zich bedenkt?

U heeft een bestelling geplaatst, maar u wil niet met de aankoop doorgaan, u bedenkt zich, kan gebeuren… Stuur mij dan een mail zodat ik de bestelling kan annuleren!

Wat als uw aankoop bedoelt is om cadeau te doen?

U kunt dit vermelden bij de opmerking op het bestelformulier! Dan zorg ik ervoor dat het artikel een geschenkverpakking krijgt! Zonder extra kosten!

Wat als er iets beschadigd toekomt?

Neem zo gauw mogelijk contact met me op! Bij voorkeur telefonisch!

Tel: 058 62 00 09 of 0496 79 85 39

Ik leg u dan uit, hoe we tewerk gaan.

Wat als u de verzendkosten te duur vindt, ten opzichte van wat u wil kopen?

Wanneer u bvb. interesse hebt voor iets dat 5 euro kost, maar de verzendkosten  bedragen 5 euro, dan zijn de verzendkosten inderdaad duur ten opzichte van de 5 euro voor het artikel, maar u wil het artikel zeker hebben, dan stel ik voor dat u het artikel opspaart, dat gaat zo, u koopt het artikel en betaalt de verzendkosten en je vermeldt bij de opmerking, dat u wenst gebruik te maken van de “opspaar-regel”. Wanneer u de volgende keer nog 1 of meerdere zaken vindt die je wenst te kopen, dan worden die zaken aan uw bestelling toegevoegd, zonder extra verzendkosten. U kunt op die manier uw bestelling opsparen, tot wanneer u wil dat uw pakket opgestuurd wordt.

Wat als je wil dat uw bestelling niet bij u, maar op een ander adres toekomt?

U kunt bij de bestelling 2 adressen opgeven: uw persoonlijk adres en het afleveradres, daartoe kruist u het vakje “ik wens een afwijkend afleveradres op te geven”.  Dan wordt uw bestelling naar dit adres opgestuurd, bvb, omdat het een geschenk is voor iemand, of u wil uw pakket op uw werk laten toekomen…

Wat als u nog vragen heeft?

Neem gerust contact met me op! Ik zal u zo goed mogelijk proberen te helpen!